~MiSs FaRaA MuSiC~

WaRnInG!!!

Thursday, November 10, 2011

 
Hye...Korang Da Bff X?Bukan Boyprenlah...Tau Ler Boypren Korang Tu Hot Kan...Bff Tu Best Friend FoRever...Haaa...Mesti Da Kan...Aku Pon Ader Maaaa...Ngat Korang Je Da Ke...Hikhikhik...Nak Tau Sape Bff Aku?Jap Aku Bagi Klu...Die Ni Hitam Manis Tapi Cun Wooo...Tinggi Tp Xdalah Cam Galah Kan...Bermata Kuyu...Eh Perangai Plak...Sengal,Giler,Sewel...Ko Kawan Ngan Orang Xbetol Ke Faraa?Kikiki...Nope Lorrr...Die Ni Epi Go Lucky...Suker Wat Orang Sekeliling Die Ketawa...Nak Tau Sape Die?Meh Kte Usha.Taraaaaaaaaaaaaaaaa...........

Cun X?Ops...Jangan Lebih2...Dah Berpunya Ni... .(",) ::Norsyazwani Liyana::

Kitorang Jumpa N Jalinkan Hubungan Time Study Sesama Kat Bangi...3 Tahun Kot...Lame Tu...Still Contact Sampai Lah Sekarang...Gadoh,Sedih,Bergusti,Tendang Menendang Bersama...Penah Cetus Peperangan Kali Ke Beribu Milion Kali Tau...Gadoh2 Baik Gak...2 Lah Namenye Sahabat...

Even Kitorang Dah Lame Xjumpe...Kitorang Still Contact N Call...Die Jelah Yang Slalu Call Aku...Cz Orang dah Berkerjaya lah Kena Call Orang Studykan...Hikhikhik...Die Skrg Uruskan Biznes Ayah Dia Kat Melaka...Masyuk Tu...Nanti Ak Datang Sana Nak Paw Die Manyak2...Hikhikhik...

Kitorang Dah Janji...If Salah Seorang Kawin,Yang Sorang Lagi Tu Kena Jadi Pengapit...Tapi Masalahnye Die Nak Aku Dulu Kawin...Heiii...Aku Bebudak Lagi Lorrr...Hihihi...Xpe2...I Accept It...Tp Bila Die nak Kawin Aku Boleh Je Jadi Pengapit Die...Syarat...Kene Support Everything...Baju...Kasot...Demand Ko Mah...Lalala...Cz Aku Dah Kawin Kan...Jarang Ler Orang Dah Kawin Jadi Pengapit Dek Yana Oiiii...Hambik Ko...Nak Sangat Kan...Hahaha...

Kadang2 Bile Tengah Dudok2 Tepi Katil Sambil Hirop Hot Cokolat Cadburry...Teringat Zaman2 Kegemilangan Kitorang Dulu...Rindu Seh...If Boleh Flashback Nak Je Stopkan Time Tu N Nak Je Berulang2 Kat Situ...Huhuhu...Anyway...Hope Our Friendship Still Ever N Non Stop...(",)

Now,Aku Epi Gak Coz Da Friendz Yg Sekepala Ngan Aku...Wat Kan Ariku Epi Even Jauh Dari Family N My Love...Nak TaU Sape?Taraaaaaaaaaaaaaa Lagi................


Btw,Korang Boleh Xpertahankan Persahabatan Korang 2?Meh Ikot Tips Kat Bawah Ni~

Hormat Menghormati
Xkira Lah Tua Or Muda Kite Kenalah Saling Hormat...Cuba Kalu Da Orang Yang Xhormat Korang Cam Suka Hati Je Die Nak Wat Bising Terpekik Terlolong Macam Lah Korang Ni Xda Tercongok Kat Tepi Die...Mesti Panas Ati Kan...Cam Tu Gak Lah Sebaliknye...Mau Da Lebam Sebelah Bijik Mate Korang Tu

 Give And Take
Tolak Ansur Tu Penting...Jangan Korang Je Nak Menang...Ego Tinggi...Asyik Nak Membangga Je...Skali Skala Tu Terima Pendapat Orang...At Least Kite Boleh Berubah Ke yang Lebih Baik Tau...
Cemburu
Yang Ni Ada Betolnye...Bukan Dengan Boypren Kte Je Boleh Jeles...Ngan Member Pon Boleh Tau...Coz Perasaan Sayang Tu Dah Da Kan...If Da Rase Cam Tu Pendamkan Lah...Pikir Positif...Agak2 Dah Nak Meletos Bawak Bincang...Cemburu tandanye Sayang...(Aku Da Experience Ni...Huhuhu...)

Mengata
Haaa...Bab Ni Yang Aku Sensitif Cikit...Jangan Mengata Belakang2 Eh...Face To Face Lah Der...Ukor Muke Sape Paling Besor...Eh...Xmo Gadoh2...Lagipun Berdosa Je Sume Tu...Dah Termasok Mengumpat Kang...

Komunikasi
Discusslah Dari Ati Ke Ati Kalu Da Yang Xpuas Ati Or Selisih Paham...Or G Tau Luahan Ati...Aku Suker Ko Sebenarnye...(Eh2...Ni Dah Bab Persahabatan Berbeza Jantina...U All...Tips Ni Untuk Yang Same Jantina K...U Ada...I Ada...Ahakz...)Xdalah Bermasam Muka Nanti... .

Maaf
Rasulullah Pon Maafkan Umatnye Inikan Pulak Kite Manusia Yang Lemah Ni...Memang Sukar Nak Maafkan Seseorang Tu Lagi2 Kalu Kite Tengah Berapikan...Xpe...Fikir2kan Dulu...Tenangkan Hati...Tarik Nafas...Hembus...Haaa...Maafkanlah... .(",)

Terima Seadanye
Kalu Kawan Korang Tu XSecantik aku...Eh Bukan...XCun Melecun...Jangan lah Korang Tinggalkan Die...Teruskanlah Berkawan...Setiap Orang Da Kelebihan N Kekurangannye...Mane Tau Die Xcantik Tapi KAYA...Untung ko Jah...Boleh Ari2 Makan Free...(Sowie...Faraa Ni Memang Mata Duitan).Hihihi...Bukan Kaya Duitlah...Duit Tu Kaya Pon Xpe...Janji Kaya Dengan Budi Bahasa Dan Pertolongan...Senang Korg Nanti...


P/S : Alhamdulillah...Aku Mempunyai Ramai Kawan Yang Setia Bersamaku Dan Yang Kenal Erti Persahabatan...Kepada Yang Xtau Tu...lantak Korang lah...Janji Aku Bahagie Bersama Kengkawan Tersayang...Peace...(",)



DaH AbIs BaCe?WhAt?SuKe?LiKe Je...(",)

No comments:

CoPyRiGhT @ TrUe N ReAl.DoNe By FaRaA LoV ReD.